vrijdag 18 juli 2014

Two Hero's

Vroeger was het mijn favoriete merk frisdrank, en dan had ik het liefst cassis. Sinds vandaag heeft het woord HERO een andere betekenis gekregen. Zoons zomervakantie is vandaag begonnen en zowel zijn meester als hijzelf hebben dit schooljaar hard gewerkt. Gewerkt aan schoolse zaken en gewerkt aan een goede band. Dat dat lukte en hoe dat in alles heeft doorgewerkt, is niet in een bedankje uit te drukken.

Uiteraard kroop ik voor een bedankje achter de naaimachine en maakte een etui van een "oude" Wrangler spijkerbroek, type HERO. Meneer Pardoes doorboorde een scrabblesteentje (de eerste letter van meesters naam) en ik flockte (zoals dat zo deftig heet) in Amhaarse letters, de taal die in zoons geboorteland Ethiopië wordt gesproken, het woord "leerkracht" achterop.
De voering is van blauwe stof met letters erop.
Meester was er blij mee!

En nu vakantie vieren, de taart staat in de koelkast te wachten!

4 opmerkingen:

  1. Superleuk idee, dat scrabblesteentje. Mooi zakje ook trouwens met die sierlijke letters erop !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie etui. Flockte, dit is toch die techniek met een naald waar een draad doorheen gaat? Het apparaat wat ik gebruik voor de ringbandjes is; the Cinch. Het is niet goedkoop, maar ik ben al zeker 2 jaar zeer tevreden met dit apparaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzonder mooi etui! Maar dat schreef ik al ooit op facebook óf klikte op 'vind ik leuk' hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen