dinsdag 17 juni 2014

Nijmegen here I come!

Afgelopen week reden Meneer Pardoes en ik naar Nijmegen met in de achterbak van de auto een leuke selectie spulletjes van Studio Pardoes. Bij Lulay, een prachtige handwerkwinkel met hele mooie wolletjes, heb ik nu een "eigen" kast. Die kast kun je voor een mand huren, hoe leuk is dat!

Een vriendin tipte mij over een leuke winkel in Alkmaar waar ik binnenkort contact mee ga zoeken. Want ik heb zo ontzettend veel leuke spullen, het zou jammer zijn als die alleen in Zutphen verkrijgbaar zijn!

Weet je ook een leuke winkel die geïnteresseerd kan zijn in het inkopen van artikelen gemaakt van hergebruikt en herontdekt materiaal? Ik hoor het graag! Ook voor leuke, kleine marktjes (bijvoorbeels bij een boerderij) in een straal rond 50 km van Zutphen heb ik interesse.

4 opmerkingen: