zondag 22 juni 2014

Hartje pappa

"Heb je nog wensen?" vraag ik mijn vader, die binnenkort jarig is.
Ik weet dat hij, net als ik, eigenlijk nooit weet wat hij graag zou willen hebben. Ik verwacht daarom een antwoord zoals: "Ik hoef niks, heb alles al, ik vind het al leuk dat je komt!".
Niet dus.
Hij weet dit keer precies wat hij wil: een lucifersdoosje vol liefde, en als het kan twee.
Dat krijg je pap. Een vrachtwagen vol zou ik je kunnen geven! En het mooie is: mijn liefde raakt nooit op! Voor nu stoppen we het in een doosje: een geloomed hartje van Zoon, een houten hartje van Meneer Pardoes, een beschilderd steentje en een gehaakt hartje van mij en een postzegel met rozen uit Australië (waar mijn vader in zijn tienertijd woonde).
Ik teken een etiket en versier de binnenkant.
Zoon maakt chocolade pindarots-hartjes zodat opa zoals gevraagd twee doosjes liefde krijgt.
Dit is duizend keer leuker dan een kadootje in de winkel kopen, dank je wel lieve pap!

4 opmerkingen:

  1. Prachtige cadeaus waar hij zéker blij mee zal zijn !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow dit is pas een leuk en persoonlijk kadootje van iedereen een beetje heel veel liefde <3. Warme groetjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen