donderdag 29 mei 2014

Weblog of geen weblog ...

De laatste weken merk ik dat er van bloggen niet veel komt. Het is niet dat ik geen tijd heb, tijd kun je maken als je iets belangrijk vindt. Ik ben wat vaker op Facebook te vinden waar het leuk is om mijn maaksels te lanceren en waar ik mijn spullen regelmatig aan een liefhebber verkoop. Er komen zelfs opdrachten uit voort, wat ook heel erg leuk is! Ik vind het directe contact leuk, de gesprekjes en - dat is misschien wel het allerbelangrijkste - ik heb een direct lijntje met vrienden en kennissen uit onze directe woonomgeving. Daar waar ik me thuis voel, Zutphen, wordt aan alle kanten hard gewerkt meer lokaal te ondernemen en elkaar werk en klanten te gunnen. Dat is hoe ik graag werk, ik voel me zo als een vis in het water!

Het uilenkussen naaide ik gisteren. Het staat symbool voor dat wat ik zoek: wijsheid. Eigenlijk hoef je daar niet naar te zoeken want je hebt alles al in je, ook wijsheid. Je hoeft er alleen maar naar te luisteren.

2 opmerkingen:

  1. Jammer, want ik heb nou net niks met facebook ....
    (zo heeft iedereen wat ;-) ....)
    Ik denk inderdaad dat je die wijsheid echt niet ver hoeft te zoeken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat jammer dat je dit blog gaat laten voor wat het is. Maar ik snap ook wel dat je je niet overal op kunt richten. Facebooken doe ik wel, maar niet regelmatig, maar als dat voor jou werkt dan moet je dat natuurlijk vooral doen ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen