zaterdag 17 mei 2014

De drie dametjes

Twee naailessen werken ze met rode konen en af en toe wordt er een beetje gemopperd ... en kijk eens wat mooi! De drie dametjes die naailes bij mij volgen, zijn supertrots op hun zelf genaaide tas!
Vandaag zijn ze aan een kussenhoes begonnen, ze beginnen er echt lol in te krijgen.
En ik? Ik geniet als naaijuf! Het is zo ontzettend leuk om dat wat ik als kind van mijn moeder leerde (en later aan mezelf, vooral door veel uit te proberen, te lezen en door vergissingen te maken), over te dragen aan deze drie totaal verschillende, enthousiaste leuke meiden!


Woon je in (de buurt van) Zutphen en wil je kind (9+) ook leren naaien? Bij 3 deelnemers start ik een tweede groep. Het kost 7,50 per keer en je verbindt je voor 6 lessen (eens in de twee weken). En in de zomervakantie zijn er workshops!

3 opmerkingen:

  1. ...en het is superleuk! de moeder van één van de dametjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor jou en voor de dametjes. Mooie tassen. Kunnen ze vier op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat bijzonder leuk dat je naailessen geeff aan jonge meiden. Jong geleerd oud gedaan! Ja breng jij ze maar de liefde voor het naaien bij! You go girl!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen