vrijdag 30 mei 2014

Ben ik weer ...

Terwijl ik mij voorbereid op de markt van zondag 1 juni in de Buurtbongerd hier in de wijk, lees ik op mijn eigen visitekaartje de URL van mijn weblog ... oeps, daar had ik even niet aan gedacht, dat op al mijn visitekaartjes mijn weblog staat vermeld. Eigenlijk sluit het wel mooi aan bij mijn gedachten van vandaag; dat mijn weblog eigenlijk best heel leuk is maar dat er op dit moment zo'n chaos is in ons gezin, dat alles voelt als "teveel". En ik heb de neiging dan vooral de leuke dingen aan de kant te schuiven.
Weet je wat ik doe, ik blog als ik zin heb, als ik de behoefte voel iets te schrijven. Want ja, schrijven vind ik erg leuk!
Dus, daar ben ik weer!

(de slabbetjes maakte ik van spijkerbroeken, gecombineerd met een vrolijk stofje, zo leuk om te doen!)

2 opmerkingen:

  1. Goed zo! Vooral blijven doorgaan maar dan lekker wanneer het uitkomt. En vergeet niet dat dit toch ook een stukje reclame is voor de mooie spulletjes die je maakt of gewoon eens fijn is om wat te delen. Warme groetjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen