donderdag 13 februari 2014

Warm materiaal gezocht

Mijn handen werken hard deze dagen, de creativiteit stroomt en wat ik maak wordt o.a. hier goed ontvangen! De dekenstof is letterlijk en figuurlijk verwarmend (en stoffig, maar dat kan me niks schelen!).

Mijn hoofd loopt over van de ideeën en ik weet niet waarmee ik zal beginnen. Na het maken van de wereldbal (klikkerdeklik) zijn nu de slingers van dekenstof aan de beurt. Ik zou best nog materiaal kunnen gebruiken en daarom ben ik zo vrij een oproep te doen:
Wie heeft er wollen dekens of restjes van dekens waar ie niks mee doet? Ik zou heel graag nog wat leuke, frisse, bijzondere, bonte, gestipte en gestreepte exemplaren aan mijn verzameling toevoegen. Hoeft niet voor nop en het mag ook dralon (soort nepwol) zijn. Vlekjes en gaatjes geen bezwaar en stukjes van 10 x 10 cm zijn al welkom!

2 opmerkingen: