woensdag 6 november 2013

Schattenzakken!

Langzaam maar zeker kom ik in de flow: lapjes bij elkaar zoeken, snijden, knippen, naaien, afwerken. Ik heb echt een paar maanden niks meer gemaakt voor in mijn webshop, het is werkelijk even wennen!
Mijn lockmachine heeft ook even even tijd nodig; twee keer breekt de draad en kan ik alles opnieuw inrijgen. Mijn geduld wordt op de proef gesteld!
Ik ben inmiddels aan een leesbril toe denk ik want ik zie het oog van de naald niet meer zo scherp als voorheen ... als je 46 ben is dat geloof ik heel normaal!
Ik heb "last" van de losse spulletjes die overal in mijn werkkamer liggen, ik kan alleen helder denken en rustig en geconcentreerd werken als alles opgeruimd is. Het is rommel die ik zelf heb gecreƫerd dus zal ik het ook zelf op moeten ruimen dus ondertussen zet ik ook van alles op Marktplaats.
Maken en opruimen, dat gaat best samen!

De schattenzakken zijn te koop in mijn webshop. Ze kosten 9,50. Voor trouwe bloglezers zijn de verzendkosten deze week voor mijn rekening (t/m 10 november). Leuk kadootje voor de Sint!

1 opmerking:

  1. Zolang je zelf niet door het oog van de naald kruipt ;-)
    leuk om die poppetjes erin te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen