zondag 17 november 2013

Noeste Arbeid

Ik ben druk aan het werk voor de Shop for a Day die aanstaande zaterdag wordt gehouden op een fantastische lokatie in Zutphen!
Als je in de buurt bent, kom gerust even langs! Er is een prachtig aanbod!
Zelf verkoop ik allerlei handgemaakte artikelen van papier, stof en hout. De houten spulletjes zijn door Meneer Pardoes gemaakt!
De meeste dingen zijn van herontdekt materiaal, iets wat dus eerst als iets anders dienst heeft gedaan. Dat vind ik het allerleukste om te maken!

Ik ga zo gauw weer verder, het is een gezellige stoffige bende in mijn werkkamer, gelukkig weet ik precies waar alles ligt en wat ik allemaal nog wil doen. Voor een ander ziet het er hier uit alsof iemand lukraak van alles uit de kasten heeft getrokken en is vergeten om het ook weer op te ruimen!

En o ja, ik heb gisteren toen Sint in het land kwam eindelijk pepernoten gegeten, mmm! Het is me weer gelukt te wachten tot Sint echt is gearriveerd, dan smaken ze extra lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen