dinsdag 12 november 2013

Beestachtige Bende!

Het is een zootje op mijn werktafel! Overal liggen kralen en elastieken snoeren, het ruikt naar lijm en de vloer ligt bezaaid met van alles en nog wat.
Het heeft even geduurd voor ik in de stemming was maar nu ga ik ervoor: nieuwe dierenkettingen maken! Ik ben al tijden door de voorraad heen en ze zijn erg geliefd bij kinderen.

Ondertussen loeit, piept, knort, gromt, sist, knarst, blèrt, bromt en knaagt de Beestachtige Bende hier dat het een lieve lust is! Wat wil je, als Meneer Pardoes gaatjes in je gaat boren en je aan een ketting wordt geregen! Het lawaai is oorverdovend, een dierentuin is er niks bij! Ik maan de boel tot stilte maar dat heeft geen enkel effect.
Ze willen wel even poseren, de ijdeltuiten!

Binnenkort te koop in de Shop for a Day op 23 november in de Laarstraat op nummer 28 in Zutphen (van 11 tot 17 uur).
Daarna o.a. in mijn webshop en bij de leukste winkel van heel de Spittaalstraat: Sur le Pont!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen