vrijdag 29 november 2013

Beestachtig goed

Mijn spulletjes worden verkocht bij een hele leuke winkel in de binnenstad van Zutphen: Sur le Pont. Ik leverde daar afgelopen dinsdag een hele stapel dierenkettingen en schattenzakken af en hoop natuurlijk dat ze Sinterklaas tot dienst zullen zijn!

Nu mijn voorraad dierenkettingen "op" is, wilde ik graag iets nieuws maken. Ik dacht aan sleutelhangers met beestjes, want beestjes zijn altijd leuk en "doen" het goed. Toen ik gisterochtend een kennis tegenkwam die vroeg of ik ook sleutelhangers met beestjes had, wist ik wat me te doen stond: aan de slag om Sinterklaas nog even aan een paar leuke kadootjes te helpen! Zo gezegd zo gedaan. Meneer Pardoes boorde gaatjes en ik reeg er een hanger van. Ze zijn bedoeld om aan een tas te hangen, voor aan een fietssleutel zijn ze te lang. Ik plaatste net een bericht op Facebook en voor de lijm goed en wel droog was, was de gorilla al verkocht! De overige hangers vind je uiteraard in mijn webshop.

De komende weken wordt er door Meneer Pardoes en mij hard gewerkt aan nieuwe artikelen van herontdekt materiaal. We hebben namelijk kraamruimte aangeboden gekregen op de Zutphense Kerstmarkt die dit jaar voor het eerst wordt gehouden, op zondag 22 december vanaf 12.00 uur. Zutphen leent zich er prima voor; een prachtig oud centrum met leuke winkels! Kom je ook?

3 opmerkingen:

  1. Ik wil zeker proberen om te komen kijken op de kerstmarkt, maar of het gaat lukken...
    Die winkel Sur le Pont wil ik ook zeker eens gaan bezoeken, lijkt mij een hele leuke winkel.

    BeantwoordenVerwijderen