zaterdag 26 oktober 2013

Wie wil jij verrassen met een pakje?

De afgelopen weken verkocht ik heel veel guldenpostzegels. De opbrengst gaat naar de families van onze twee Ethiopische zonen en ik kan vertellen dat er een gemiddeld Ethiopisch jaarsalaris bij elkaar is gesprokkeld! Er waren veel bloglezers bij die meededen, familie, vrienden, bekenden en onbekenden. Geweldig bedankt allemaal!
De zegels zijn nog niet op en a.s. donderdag is het al 31 oktober, de laatste dag dat de zegels mogen worden gebruikt. Dus heb ik een plan: ik ga pakketzegels weggeven!
Wat mag je daarvoor doen?
Iemand blij gaan maken!
Je hebt vast wel iets in huis wat je niet meer gebruikt en waarvan je denkt: "Daar zou mijn tante/oma/neef/vorige buuf/meester van vroeger/ver weg wonende vader heel blij mee zijn!". Oude Duckies, breiwol met breinaalden, een appeltaart, dierenvoer voor het asiel, je sapcentrifuge, speelgoed, jam, noem maar op.
Laat het mij weten en ik stuur je een pakketzegel toe waarmee je je plannetje kunt uitvoeren. Dat wat je gaat versturen mag niet zwaarder zijn dan 10 kilo en de post heeft ook haar wensen over de afmetingen van de doos (max. 100 x 50 x 50 cm). En je moet het dus uiterlijk donderdag a.s. posten!
Ik ben benieuwd! Mail mij op info at studiopardoes punt nl en ik stuur z.s.m. een pakketzegel naar je toe. Ik heb er in ieder geval 5 beschikbaar!

Update van maandag 28 oktober 2013: er zijn nog 3 pakketzegels beschikbaar!

6 opmerkingen:

  1. Doe mij er maar eentje! Ik heb wel een ideetje. Had je mijn adres nou al?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, lijkt me leuk! Ik hou me aanbevolen voor een pakketzegel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zojuist het pakketje op de post gedaan, een koektrommel vol met versgebakken kokosmakroontjes; wat ontz├ęttend leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb vandaag twee pakketten naar de post gebracht met de pakketsetjes van jou die ik nog over had. Het meisje achter de balie was er niet bepaald blij mee. "Wat is het waard?" vroeg ze. Ik: "6,75" "Nee, ik moet weten wat het waard is, anders kan ik het niet berekenen", "6,75" "Nee, per stuk." Ik: "Oh, per zegel, ja, verschillend, dat staat er op" Zij: "Niet bij allemaal". Dus ik achter de balie en meekijken. Stond er natuurlijk wel gewoon op. Ze was ook nog helemaal in de war met de kinderpostzegels, waar dan bv 75+35 opstaat, daar snapte ze niks van. Rekenmachine er weer bij: "Er zit 13euro zoveel op, dat is teveel" "Eh, dat kan niet kloppen. Het zijn guldencenten hoor, geen euro's". Toen moest ze even naar achteren om anderen om raad te vragen, en ging ze weer opnieuw rekenen. Vervolgens zat er volgens haar te weinig op. Ik ben maar niet in discussie gegaan en heb 25 cent bijbetaald. Wat zal die blij zijn dat ze vanaf morgen niet meer geldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha ha, dat is echt grappig! Bij onze Appie zijn ze ook heel blij dat dit de laatste dag was, gisteren nog werd mij ook verteld dat er te weinig op een pakje zat, de jongen zei heel liefjes "zullen we het samen even natellen mevrouw?" wat we uiteraard deden. Zat er teveel op! Bij het tweede pakje zei hij: "Ik zal u het tellen besparen, het is vast goed!". Ik heb alle zegels twee keer nagerekend, ook bij de jouwe klopte het vast wel. Ach, heeft PostNL toch weer 25 cent aan je verdiend!

      Verwijderen