vrijdag 27 september 2013

Wat Meneer Pardoes Maakt 4

Op klaarlichte dag liepen er vandaag zomaar drie hertjes in onze tuin! Drie hele lieve hertjes die nog wat gras kwamen knabbelen om een lekker speklaagje voor de winter te kweken. Ik keek mijn ogen uit!
Even later zag ik tot mijn verbazing Meneer Pardoes met een schuurpapiertje naar de hertjes lopen. De hertjes bleken van hout en ik heb denk ik een nieuwe bril nodig!

Meneer Pardoes is een Handige Harry. Hij kan zelfs veel meer dan hij denkt! Die leuke hertjes hij heeft gemaakt uit oude steigerplanken! Hij heeft de voorzijde ruw gelaten zodat het net lijkt of ze een vachtje hebben, dat heeft ie zelf bedacht, die Meneer Pardoes. Ik hoop dat hij nog veel meer van die Leuke Dingen gaat maken!
Eén van de hertjes staat al op onze seizoenstafel, de andere zijn morgen (zaterdag 28 september 2013) te koop bij de Kunstmarkt van Karwei Zutphen op industrieterrein De Stoven. Kom je ook? Het is van 10.00 tot 16.00 uur. En daar verkoop ik nog veel meer leuks!
Wie weet zien we elkaar daar!

(nagekomen bericht: er zijn nog twee hertjes te koop, mail maar als je belangstelling hebt, ze kosten 7,50 per stuk)

2 opmerkingen: