woensdag 25 september 2013

"Typisch geval van jammer"

De guldenpostzegels zijn vanaf 1 november van dit jaar definitief ongeldig. In een Hoger Beroep van bezitters en verzamelaars is dit besloten door de rechter.
"Afschaffing levert geen onrechtmatige daad op tegenover bezitters van guldenzegels, verzamelaars en postzegelhandelaren", aldus de rechter. Wie meer wil weten kan hier klikken:
http://juridischdagblad.nl/content/view/12782/53/

Erg jammer, ik had het wel fijn gevonden als de uiterste gebruiksdatum een beetje was opgeschoven, naar eind 2015 ofzo.
Ondertussen gaat mijn verkoop van guldenzegels gewoon door.  Ik heb de aanschafkosten van de guldenzegels inmiddels "terugverdiend" en de hele opbrengst gaat vanaf nu naar het goede doel.
Met dank aan Erna die mijn actie doorgaf aan de Verdubbeldame, zit er nu al bijna 100 euro in het potje voor Ethiopiƫ en het zou heel fijn zijn als daar nog veel meer bij zou komen! Dus wil je nog zegels kopen: mail me even! info apenstaartje studiopardoes punt nl

- een zegel van 1 (60 eurocent) kost bij mij 30 eurocent
- een pakketzegel (6,75 in euro's) kost bij mij EUR 3,50
Als je voor 5 euro of meer koopt, betaal ik de verzendkosten.
Hoort, hoort en zegt het voort!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het (tweede) setje vandaag ontvangen, dank je! Wat ziet het er vrolijk uit, al die verschillende zegels. I

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Euhm.. Sorry hoor, maar hoe kan ik postzegels bij jou bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen