vrijdag 23 augustus 2013

Deelbare bank

Zoon en ik reden gisteren naar Deventer, parkeerden de auto aan de overkant van de IJssel bij De Worp en voeren met het pontje over naar het centrum, zo leuk! We dronken koffie bij V&D, aten een taartje en bezochten een Game Store. Niet echt mijn ding, wel de zijne! En natuurlijk namen we een stapeltje tijdschriften mee die we achterlieten op dit mooie bankje in het park. Twee uur later waren ze verdwenen en was er hopelijk iemand erg blij mee! Zoon maakte overigens de foto.
Ik vond afgelopen maandag ZES dozen vol nieuwe tijdschriften bij het oud papier. Mijn bagagedrager mag 15 kilo dragen en daar was ik zeker 5 kilo overheen dus zat er niets anders op dan vijf dozen achter te laten ... Volgende keer als ik zoiets vind, bel ik meteen Meneer Pardoes of hij de auto wil pakken en naar mij toe kan komen om alle dozen in te laden. Het is zo leuk om de tijdschriften te delen door ze op bankjes te leggen, ik zou het liefst om een hoekje blijven gluren om te zien wie ze meeneemt ...
Vanmiddag belandde er een setje op een bankje bij een bushalte ergens in Zutphen. Ben benieuwd op welke bank die nu worden gelezen!

2 opmerkingen: