woensdag 17 juli 2013

Bedankjes voor de juffen


Zo, nog twee dagen school en dan is het hier eindelijk GROTE VAKANTIE! Ik vind Grote Vakantie een leukere naam dan Zomervakantie. Het klinkt als heel veel vrije dagen, eindeloos opblijven en ijsjes eten, altijd buiten zijn en heel heel lang niks hoeft alles mag. Zo herinner ik het me tenminste van toen ik nog een kind was. De dagen gingen gewoon niet op! En als de vakantie om was, vond ik het ook weer heerlijk om naar school te gaan en iedereen weer te zien.

Voor de juffen van mijn Zonen naaide ik een etuitje van meubelstof dat ook als portemonneetje of make-up tasje gebruikt kan worden. Ik stopte er wat proefzakjes van dit (h)eerlijke cosmeticamerk in en verpakte het vrolijk. De ene juf heeft het al ontvangen er was er heel blij mee, vrijdag krijgt de andere juf een soortgelijk pakje. Een zomers kaartje erbij maakte het helemaal af!

Ben je nog op zoek naar een last minute juffenkadootje? Ik heb nog drie van deze setjes liggen, voor 5 euro per stuk. Mail me maar even als je interesse hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen