woensdag 12 juni 2013

Toos, Uw Marktkoopvrouw

Zondag sta ik met al mijn maaksels op de Hip & Handgemaakt Markt in Amersfoort. Meneer Pardoes en ik woonden meer dan 20 jaar in en om die prachtige stad, ik vind het altijd heerlijk om daar weer even te zijn! Niet in de laatste plaats omdat ik dan mijn vriendin Bep weer zie, Bep waar ik zo ontzettend veel lief en leed mee heb gedeeld al die jaren. Gelukkig heeft de afstand Zutphen Amersfoort ons niet uit elkaar gedreven, al zie ik haar veel te weinig!
Bep heet overigens niet echt zo maar sinds wij bij Theaterkoor Voice Box samen de vrijgezelle-gezellige-dikke zusjes Bep en Toos speelden (die samen op zoek waren naar 1 man, in deeltijd zeg maar), noem ik haar zo. En heet ik dus Toos, 't is maar dat u het weet.

Ik werkte vandaag hard aan nieuwe setjes van de opstrijkbare postzegels. Op de één of andere manier vlogen ze de kraam uit de laatste keer dat ik op een markt stond! Ze zijn dan ook erg leuk!

Bep, ik kom d'r an hoor, nog vier nacchies slapuh!

5 opmerkingen:

  1. Hoi,
    helaas zondag geen tijd om eens bij je kraam te komen kijken. Jammer hoor! Kom je ook nog op de markt in Zwolle staan na de zomer?
    Ja die postzegels zijn ook erg leuk, dus ik snap dat ze wegvliegen.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zwolle zou leuk zijn alleen de kraamhuur is zo hoog (66 euro!) en ook de benzinekosten nog erbij ... dan moet ik wel veel verkopen om dat eruit te halen.

      Verwijderen
  2. wat zijn ze leuk, die postzegels! ik ontdek net je blog, erg leuk! groetjes, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marieke, welkom hier! Gezellig dat je meeleest en dank voor je compliment!

      Verwijderen