vrijdag 24 mei 2013

Letterringen

Vanmiddag rommelde ik wat ik mijn kast, op zoek naar iets waarvan ik ook niet precies wat, en weet je wat ik eruit haalde? Letterblokjes en ringetjes! Ik viste mijn lijmpistool uit de la en ging aan de slag, samen met meneer Pardoes. Gelukkig kijkt hij er allang niet meer van op dat ik vlak voor het avondeten iets nieuws bedenk dat dan morgen ook nog eens klaar moet zijn. Overigens is dat op-het-laatste-nippertje werk vaak het allerleukste.
Meneer Pardoes schuurde de letters ietsje op, ik lijmde de letters op de ringetjes. Er stond een houten bak met vakjes klaar om naar de kringloop te gaan (geen idee wat ik daar mee moest doen). Gelukkig maar dat het er vandaag niet van kwam de kringloopspullen weg te brengen, kijk eens hoe leuk dat staat, die ringen in de vakjesbak!
Ik heb veel plezier gehad van het maken van iets van herontdekt materiaal, hopelijk vallen ze morgen in de smaak op de Bazaar van Vrije School De Berkel in Zutphen!

2 opmerkingen: