vrijdag 19 april 2013

Nog meer bijenspullen!

Nog een week en dan is het zover: Zutphen Bijendag!
Ik ben lekker op dreef en maakte weer een tasje voor in mijn kraampje daar. Ook ben ik van katoenen gordijnen tasjes aan het naaien die kinderen kunnen beschilderen die dag. Of het allemaal op tijd klaar is ... ik hoop het! Soms heb ik gewoon teveel idee├źn en veel te weinig tijd! Of laat ik me te veel afleiden door andere leuke dingen? Zo heb ik afgesproken een goudvis uit de vijver van een kennis te vissen, zij gaat verhuizen en de nieuwe bewoner wil geen vijver. Onze goudvis is alleen sinds de koude winter dus er kan wel een vriendje of vriendinnetje bij ("Kunnen ze gezellig paren", zegt Zoon). Ik heb al een half uur zonder resultaat bij de vijver gezeten en geschept maar de vis laat zich niet vangen. Aan zulke dingen besteed ik mijn tijd dus, en met veel plezier! Ondertussen wordt er ook nog van alles gezaaid voor onze eetbare tuin. En raad eens wat, de reuzepompoen kwam als eerste met z'n kopje boven de grond vanmorgen. Als dat niet reuze is!
Zo van de hak op de tak als deze blogpost, zijn ook mijn dagen. Kan me niks schelen, ik geniet ervan!
Vandaag hoorden we trouwens dat Koningskind geslaagd is voor zijn Horeca-examen Sociale Hygiene. Dus straks is er taart! We zijn hartstikke trots op hem!
Fijn zonnig weekend gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen