zondag 7 april 2013

Lente in het Grote Dierenbos!

Joepie, het lijkt erop dat het eindelijk lente gaat worden! In het Grote Dierenbos hier op mijn seizoenstafel zijn de dieren al druk bezig met nestjes bouwen, onder andere in de prunustakken van de onlangs fors gesnoeide prunus. Maar ... uh ... zie ik dat goed? Zijn er twee konijnen in het vogelhuisje getrokken? Ik ga gauw eens kijken waar de vogeltjes dan zijn gebleven ...

Fijne zonnige zondag allemaal!


En dan nog even een hele leuke aanbieding:
Nu het lente wordt en tijd voor rokjes, geef ik op de hele collectie kinderrokjes in mijn webshop de komende week (t/m zondag 14 april 2013) 25% korting!
Ga gauw kijken in mijn winkeltje! De korting wordt doorberekend in de orderbevestiging die je van mij krijgt.

1 opmerking:

  1. Ik wist helemaal niet dat je zóveel dingen maakt! Zojuist eens rustig in je winkeltje rondgekeken. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen