vrijdag 15 maart 2013

Stempelen & workshop!

Aan het pleintje waar wij wonen, nodigen we elkaar ter gelegenheid van onze verjaardag graag uit voor een ochtendje met 3-K's: koffie, koek en kletsen. Ik voegde daar de vierde K aan toe: knutselen! En zo kwam het dat ik vanmorgen vijf hele enthousiaste en een beetje gespannen buurdames aan onze eettafel had zitten. Want wat zouden we gaan doen?
Ik leerde ze hoe ze uit een gum een stempel konden snijden. Na de eerste aarzelingen ("Ik kan helemaal niet tekenen!" en "Dat kan ik nooit!") gingen ze allemaal aan de slag en kijk eens hoe leuk de stempels zijn geworden. Met warme wangen van de inspanning en een blij hart omdat ze het toch bleken te kunnen, gingen ze weer naar huis.

Deze ochtend was voor mi,j behalve oergezellig, een goede oefening voor de workshop stempels maken die ik a.s. dinsdag 26 maart 's ochtends in Zutphen organiseer bij mij thuis, van 10 uur tot half 12. Het kost 10 euro, inclusief materiaal en koffie/thee en iets lekkers. Je kunt twee kleine of 1 grote stempel maken (4 x 4 cm of 4 x 8 cm).
Wil je meedoen? Mail me gerust voor meer informatie op info at studiopardoes punt nl

1 opmerking:

  1. Wat een leuk initiatief. Bedankt voor de spelling correctie, het gaat natuurlijk over vilTen!!!

    BeantwoordenVerwijderen