dinsdag 26 maart 2013

Slopen en gutsen!

Mijn kast ligt vol lapjes die eigenlijk veel te mooi zijn om daar stilletjes te blijven wachten. Die lapjes willen worden bewonderd! Dus naaide ik vandaag een kussensloop voor Zoon. Zoon heeft een hè-wat-gezellig-zo'n-rommeltje-ik-pas-vast-nog-wel-ergens-tussen bed. Veel knuffels (waaronder een grote orka, zijn lievelingsdier) en ook veel kussens! En hoe kleurrijker hoe beter! Hij houdt gelukkig ook van bloemetjes.

En terwijl onze garagedeur er werd uitgesloopt en vervangen door een deur met kozijn, was vandaag was ook mijn allereerste knutselen-aan-de-keukentafel ochtend. Twee leuke enthouisaste meiden maakten mooie stempels. Kijk maar eens hier.
Wil je ook een stempelworkshop volgen? Laat het me weten! Bij minimaal twee deelnemers plan ik een datum en gaan we lekker aan de slag. Het kost 10 euro en daarvoor kun je twee kleine of 1 grote stempel maken. Uiteraard is er koffie/thee en iets lekkers!

Fijne week!

1 opmerking:

  1. En gezelllig dat het was en leuk dat het is! Ik heb helemaal de smaak te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen