woensdag 13 maart 2013

Rommel-pruts-blijdschap-tas!

Zoals beloofd: het resultaat van een aantal uurtjes heerlijk knippen, naaien, combineren, kijken, genieten en vooral: blij zijn met wat ik aan het doen ben! Een postzaktas op klein formaat met een gezellige rood-wit geruite voering.

Ik ga binnenkort meer van dit soort tassen maken. Ik vind het zo leuk om te doen! En het is een fijn formaat tas, groot genoeg voor een portemonnee, een agenda, telefoon en wat andere losse rommeltjes. Ook voor kinderen is ie heel geschikt. Er past een broodtrommel in, twee drinkbekers en een appeltje. De band is verstelbaar van heel kort tot heel lang dus mensen in alle maten kunnen de tas dragen.

De tas is te koop in mijn winkeltje! Daar zijn ook meer foto's te bekijken.

Op mijn nog-te-doen lijstje staan nu vooral huishoudelijke zaken zoals strijken, opruimen en schoonmaken. Voor mijn verjaardag komend weekend wil ik mijn huis nog 'even' door! 'Even Tempo-Teamen' noemen mijn ouders dat (en nee, we hebben daar geen aandelen van)!

1 opmerking: