zaterdag 9 maart 2013

Ik kan weer winkeltje spelen!

Gisteren, op internationale vrouwendag, ging mijn winkel weer online. Meneer Pardoes bouwde 'm eigenhandig opnieuw. Ik kan niet zeggen hoe bijzonder ik het vind dat hij dat kan en hoe ik hem bewonder dat hij met Engelengeduld uren voor mij achter de PC kruipt. Zonder mopperen hè, gewoon omdat hij dat graag voor mij doet.
Dus lieve Meneer Pardoes, ik zeg het vandaag nog maar eens (voor de 17e keer geloof ik ...): DANK JE WEL LIEFJE!
Bijna alles staat er in, al is nog niet alles zoals ik het 't allerliefst zou willen. Daar wordt nog aan gewerkt (ook door mij, ik zit natuurlijk niet lui aan de kant te wachten tot het klaar is!).
Kijken kan, bestellen ook. En daar gaat het om!
Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Je winkel ziet er weer prachtig uit (misschien nog wel mooier en overzichtelijker als eerst...).
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! En heel overzichtelijk, met die fotootjes erbij.... Fijn hoor, zo'n lieve man! :)

    BeantwoordenVerwijderen