maandag 4 februari 2013

Ik hek, jij hekt, zij hebben gehekt

Zojuist vertelde Meneer Pardoes dat mijn website en bijbehorende webwinkel uit de lucht zijn gehaald door de host omdat het is gehacked ... ik ben daar een beetje van uit mijn doen ... Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om mijn website naar de je-weet-wel te helpen door er op in te breken en de boel in de war te schoppen. Meneer Pardoes en ik hebben daar uren aan gewerkt ... ik, een ZZP-er uit de Achterhoek die leuke dingen maakt en ze via internet verkoopt ... wat valt daar nou te halen voor hackers? Kan iemand die zich verveelt in het vervolg iets goeds voor een ander gaan doen in plaats van zoiets ... hier heeft niemand toch iets aan, ik begrijp het werkelijk niet.
Mijn spulletjes zijn op dit moment dus niet te bekijken en te bestellen in mijn webwinkel. Zodra ie weer in de lucht is, laat ik het weten. Mij mailen over een artikel op dit blog, kan natuurlijk altijd!
Ik zucht nog even verder ...

2 opmerkingen:

  1. Ach! Dat is stom zeg! Sterkte met alles en ik hoop dat je iets kan vinden waardoor je dit in de toekomst kan voorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb met je te doen. Volgens mijn man zijn zulk soort 'gasten' alleen maar uit op info van je klanten of zelfs iemand die zich zit te vervelen.
    Hoop dat je host iets voor je kan doen zodat je winkeltje weer gauw online is.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen