donderdag 7 februari 2013

Ik geef je een roosje, m'n roosje - Give Away!

Afgelopen weekend kreeg ik een stapel lapjes waar ik dit lieve rozenstofje tussen vond. Ik naaide er kadozakjes van en ik wil er graag eentje weggeven ter gelegenheid van Valentijnsdag, 14 februari a.s. Ik maak er een lief pakje van, doe een verrassing in het zakje en stuur het kadootje namens jou aan iemand toe.
Wil je meedoen? Dan lees ik graag je reactie! Je hoeft pas door te geven aan wie je het wilt schenken als ik je als winnaar heb bekend gemaakt.
Sorry Belgische bloglezeressen ... meedoen is dit keer alleen voor adressen in Nederland. Ik kan anders niet garanderen dat het op de 14e wordt bezorgd.
Het zakje is in het echt overigens veel groener dan op de foto. De stof laat zich moeilijk fotograferen ...

Meneer Pardoes is ondertussen druk bezig met mijn website. Wat een extra werk geef dat zeg, zo'n hackers-actie. Alles zal opnieuw moeten worden gemaakt!
Ik hou jullie op de hoogte wanneer de website weer online is!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen