woensdag 13 februari 2013

Drie wasmanden vol!

In mijn mailbox zit een berichtje van Erna. Ze heeft mijn deken van maandag (waar stof van haar in is verwerkt) gezien op dit blog en laat weten dat ze meteen haar restjes lapjes is gaan uitzoeken en drie wasmanden vol voor mij klaar heeft staan. Ik lees het bericht nog een keer omdat ik denk dat ik het verkeerd lees ... toch staat het er echt! Drie wasmanden vol!
Vanmorgen stapte ik op de fiets en kwam als een pakezeltje thuis met drie volle zakken. Het ene lapje nog kleurige dan het andere ... wat word ik hier bij van! Erna, nogmaals ontzettend bedankt, ik zal er prachtige dekens van gaan maken en kan wel een jaartje vooruit :-))

De lapjes van de tweede deken zitten aan elkaar. Op de foto ligt het op het bed van Koningskind. Zo zal het er straks in Ethiopiƫ ook uit gaan zien: vrolijk! En dat is nou precies de bedoeling!

Fijne week verder! Van mij mag de lente nu wel beginnen ...

1 opmerking:

  1. Wauw, dat is nog eens geweldig! En ook deze deken ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen