vrijdag 25 januari 2013

Ruilen & Vragen - 3

Zoals beloofd is er op deze vrijdag weer een lapje te ruil! Het is een retro stofje, ik denk een combinatie van katoen en polyster. Er zit in ieder geval aardig wat rek in! De lap is 155 x 200 cm dus met ene beetje geluk haal je er een rok voor jezelf en je dochter uit, of voor de pop, of een jurkje of kleedje voor een klein meiske.
Ik kan me herinneren dat mijn broertje en ik vroeger een broekpak hadden met olifantjes erop (door mijn moeder zelf genaaid, die naaide heel veel kleren voor ons!), daar doet deze stof me aan denken. Ook zo rekbaar en een beetje glad. We droegen er altijd iets onder omdat de stof een beetje kriebelde.
Wil je het lapje met me ruilen? Laat dan je reactie achter op info at studiopardoes punt nl en bij meerdere reacties zal ik eerlijk loten!
Fijn weekend alvast, volgende week post ik weer over zelfgemaakte spulletjes en natuurlijk is er ook in de nieuwe week op vrijdag weer een Ruilen & Vragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen