zondag 27 januari 2013

Roodborstje tikt tegen 't raam ...

Op zijn geboortekaartje staat een roodborstje getekend dus heb ik inspiratie genoeg voor een leuk kraamkadootje voor kleine Job. Zijn broer kreeg eerder ook al een tas, ik hoop dat Job er ook met veel plezier gebruik van zal gaan maken!

Het patroon komt van haar en het is één van mijn favoriete taspatronen, makkelijk te maken en aan ieder gewenst formaat aan te passen. Komende week gaan we op kraambezoek, Zoon en ik, en dat is altijd weer bijzonder!

Deze week ga ik aan de slag met het maken van tassen van postzakstof. Ik heb er echt zin in! De eerste ligt op dit moment al onder de naaimachine. Ik wil ook een aantal etuis naaien van postzakstof, gevoerd met leuke retro lapjes. Benieuwd? Dan zie ik je deze week graag terug op mijn blog!

Fijne zondag verder!

1 opmerking: