donderdag 31 januari 2013

Oranje boven & postzaktasweek tas 1

Terwijl ik een rood-wit-blauw lintje op een postzak stik, komt meneer Pardoes mij vertellen dat we vanaf 30 april a.s. een koning zullen hebben in ons land. Kijk, dat kan ik nou eens waarderen: ik besluit deze week tot postzaktasweek te benoemen en zelfs het Koninklijk Huis staat achter mij! Wie weet bestelt Maxima wel zo'n leuk exemplaar in mijn webshop!

Het is tijd voor verandering hier bij Studio Pardoes omdat ik wat onrustig word van alle verschillende projecten die hier op mijn werktafel liggen. Ik spring van het één naar het ander en de ideeën duikelen over elkaar. En dat geeft onrust in mijn hoofd, dus doe ik daar iets aan! Vanaf nu werk ik per week aan een thema. Deze week zijn dat postzaktassen en volgende week ga ik aan de slag met hartjes. Dan organiseer ik ook (weer) een Give Away die alles met Valentijsdag te maken heeft.

Voor nu: zie hier mijn eerste postzaktas van deze week. Een bestaande tas met een nieuwe flap. Ik ben er heel blij mee dat ie zo goed gelukt is. In mijn winkeltje te koop!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas. Ik ben net begonnen om te proberen zelf een tas te maken aan de hand van het boek Zo Geknipt. Maar om zo'n mooie als deze te kunnen maken zal ik nog even moeten oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi mesike,
      Dank voor je compliment! Gewoon veel oefenen, dan lukt het jou over een poosje ook hoor! Succes!

      Verwijderen