maandag 14 januari 2013

Opvrolijken!

Zaterdag bleek dat ik een Give Away heb gewonnen bij Hoepzika! Ik deed op het nippertje mee en won de prachtige kaarsen, daar word ik heel vrolijk van!
Waar ik ook vrolijk van wordt is dat nu beide setjes opstrijkbare postzegels in mijn winkeltje staan. Zowel de stoere als de lieve set. En binnenkort komen er nog veel meer setjes bij!
Wil je jezelf opvrolijken? Trek een dikke jas aan, handschoenen, een muts over je oren en ga naar buiten! Het is koud, ik weet het, maar frisse vrieslucht: daar vrolijk je van op!
Fijne winterdag!

2 opmerkingen:

  1. Hoi, ik heb vanmorgen je pakketje ontvangen. Heel erg leuk en super bedankt (die postbodes worden nog snel zeg!).
    Fijne week en groetjes,
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zelf ook wat moois hebt gewonnen! De setjes zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen