woensdag 2 januari 2013

Er is er 1 jarig!


Het allereerste verjaardagskadootje dat in 2013 onder mijn naaimachine vandaan komt is een poppendekentje. Het gaat op de post voor ons jongste nichtje.
Het kaboutertje rechts onder op het dekentje komt uit een kaboutermuts die mijn moeder naaide voor carnaval, ergens in de jaren zeventig. Mijn broer en ik liepen als kaboutertjes mee in de carnavalsoptocht.
Ik ben benieuwd of mijn broer de stof herkent, mijn moeder zal dat zeker doen!
De achterkant van het dekentje is van de witte stof met de kleine bloemetjes die ook voorop is gebruikt. Ertussen naaide ik fiberfill.

Nog 6 nachtjes slapen en dan is ze drie, ons nichtje! Alvast van harte, lief klein meissie! Jammer dat we niet persoonlijk op je feestje kunnen zijn, zo zijn we er toch een beetje bij!

[Je kunt nog tot en met vrijdag 11 januari meedoen met de Give Away!]

1 opmerking:

  1. Wat een leuk dekentje zeg en met zo'n leuk detail :) Daar zal haar popje zeker heerlijk onder slapen.

    BeantwoordenVerwijderen