zaterdag 5 januari 2013

Een kleurrijk en vrolijk nieuwjaar!

Terwijl in december de kerstkaarten door de brievenbus rolden, dacht ik alvast na over mijn kaart van 2013.
Sinds een jaar of 10 verstuur ik onze kaarten na de jaarwisseling. Traditiegetrouw teken ik die zelf.
Ik loop eerst een paar dagen te denken en soms ook te zuchten wat-het-nou-toch-dit-jaar-weer-worden-moet en lig er zelfs wakker van omdat de inspiratie niet lijkt te komen.
En ja hoor, net als ieder jaar, komt die inspiratie op een onverwacht moment als het tijd is om te koken en de zonen, vakantiemoe, elkaar in de haren vliegen.
Dan volgt de opluchting (toch gelukt!) en daarna de blijdschap als de kaartjes uit mijn printer rollen.
Het blijft altijd spannend hoe het er op een kaartje uit komt te zien!
Inmiddels zijn alle kaartjes  rondgebracht en gepost en mogen jullie mijn maaksel ook bekijken!
Nogmaals een fijn jaar gewenst (en vergeet mijn leuke Postzegel Give Away niet!).

1 opmerking:

  1. Mooi organisch kaartje, fijn om met zo'n harmonisch en lieflijk beeld het nieuwe jaar in te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen