dinsdag 4 december 2012

Trots!

Op mijn zolder liggen Postzakken. Van die mooie. Met zo'n rood-wit-blauwe band en van die prachtige metalen postzakhaakjes. Ik heb iets met die dingen. Ze hebben een stoere uitstraling en daar hou ik wel van!
Ik smulde regelmatig bij haar maar zelf een tas van zo'n Postzak maken ... het kwam er gewoon niet van! Ik zag op tegen het werk en de zwaarte van de stof. Dat had ik inmiddels ervaren bij het maken van de mobiel hoesjes en een paar etuis. De ene gebroken naald na de andere!

Maar hee, die Postzakken op zolder laten liggen, dat kan natuurlijk niet! Dus ging ik aan de slag en naaide drie tassen. Drie, ja, je leest het goed! En ik verkocht er zelfs al een nog voor ie in mijn webwinkel stond.
Ze zijn mooi geworden, vind ik zelf.
Er zit uren werk in zo'n tas. Ze zijn daarom niet goedkoop, 75 euro per stuk. Dan heb je wel waar voor je geld en een tas die waarschijnlijk je leven lang mee gaat! Enne, ik stuur 'm zonder extra kosten op binnen Nederland!

PS: Heb je de Give Away van deze week al gezien?
Meedoen kan t/m vrijdagochtend 7 december a.s.

(De tas is inmiddels verkocht)

1 opmerking: