vrijdag 7 december 2012

Sleetje rijden!

w
w
w
w
w

w
w
w
w
w
w
w
w

w
w
w
w

w
w
w
w

w
Vanmorgen rond half 8 begon het hier in Zutphen te sneeuwen en dat doet het nu nog steeds! Een witte wereld vol rust, als je de deur tenminste niet uit hoeft! Gisteren deed Meneer Pardoes nog even wat boodschappen zodat we voldoende in huis hebben voor het weekend. Nu de open haard nog aan (eerst de Sint versieringen daar weghalen!) en mijn weekend begint goed!

De tekening bij dit blogje komt uit een collectie kaartjes die ik ooit tekende. Ik maakte tien jaar lang aankomskaartjes voor geadopteerde kinderen onder de naam Ubuntu, samen met drie creatieve vriendinnen. Een soort geboortekaartjes in allerlei stijlen. Dat was een succes! Er waren in die tijd nauwelijks kaartjes met gekleurde kindjes te koop. Toen er op internet websites kwamen waar je zelf kaarten kon ontwerpen en mensen steeds meer zelf gingen doen, liep de verkoop bij ons drastisch terug en heb ik eind 2011 besloten met Ubuntu te stoppen. Niet erg hoor, ik heb genoeg andere leuke dingen te doen!

Jullie hebben de uitslag van mijn Give Away van afgelopen maandag nog tegoed! Er waren zes deelnemers dus gooide ik twee keer met een dobbelsteen. De gelukkigen zijn:
Wannesraps (nr. 6) en Solly Sunday (nr. 2)!
Mailen jullie je adres? Dat kan naar info at studiopardoes punt nl.
Maandag is er weer een Give Away! En daarna nog op maandag 17 en 24 december. Ik zie jullie dus graag terug! Ook als je al eens iets gewonnen hebt, mag je gewoon weer meedoen.

Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Hoi, de markt van zaterdag was leuk en erg koud. Ik heb het redelijk warm gehouden, maar af en toe toch koude tenen. Nog bedankt voor je tip, helaas had ik dat kussentje vergeten mee te nemen......
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen