maandag 31 december 2012

Lovely Stamps! - Give Away

De allerlaatste dag van 2012!

Voor sommigen voelt dat alsof er een tijdperk wordt afgesloten. Het kan een goed jaar zijn geweest, een vervelend of verdrietig jaar, een jaar dat gauw vergeten mag worden of juist een jaar dat met een gouden randje aan het lijstje topjaren kan worden toegevoegd.

Ik ervaar dat anders.
Voor mij is tijd iets dat door de mensen is bedacht, de jaren, maanden, dagen en uren geven structuur aan het leven. Dat kan fijn zijn en tegelijkertijd zou ik soms wel eens willen dat het leven door iedereen wat losser geleefd zou worden.
Tijd duurt voor mij eindeloos, het begint en eindigt niet, het is er gewoon Al-Tijd. Ergens in de tijd ben ik geboren en ooit, ergens in de tijd zal ik ook weer gaan. Dat is goed zoals het is.

Omdat we in deze wereld met jaren, maanden en dagen werken, heb ook ik mijn nieuwe papieren agenda ingevuld. Ordening van de Tijd is nodig met twee schoolgaande kinderen, er zijn nu eenmaal dingen die ik niet moet vergeten! En ik merk dat ik, nu ik 45 ben, dingen ietsje minder makkelijk kan onthouden dan een paar jaar geleden (zie je, daar heb je die jaren weer!).

Zoals beloofd geef ik voor de laatste keer dit kalenderjaar iets weg.
Het is een setje van 10 opstrijkbare postzegels. Superleuk om op een gat in een broek te strijken, op je tas, op je spijkerjack of op een zelfgemaakt etui. Je kunt ze ook ergens op vastnaaien (op vilt, leer, noem maar op).
Ik gebruik ze altijd op de mobiel hoesjes en de postzaktassen en er word me regelmatig gevraagd of ik de zegels ook los verkoop. Vanaf vandaag is dat dus zo, ze staan al in mijn winkeltje!
Ik heb een setje met stoere afbeeldingen samengesteld, volgende week komt er ook een setje met lieve afbeeldingen (o.a. bloemen en vogels).
Ik geef 2 setjes weg.
Wil je meedoen? Laat dan een reactie achter op info at studiopardoes punt nl.
Vrijdag 11 januari a.s rond de middag uur trek ik twee winnaars die dan aan mij door mogen geven of ze het stoere of het lieve setje willen ontvangen.
Ook als je al eens eerder iets won, mag je meedoen. Er wordt eerlijk geloot!

Ik spreek de wens uit dat het jaar 2013 vooral gevuld mag worden met spontane ontmoetingen, onverwachte bezoekjes, verrassingen en heel veel Liefde & Geven.
Ver-Geef ook eens iemand, dat geeft ruimte in je eigen hart en hoofd en de wereld wordt er een stuk fijner van!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give-away weer! Super die postzegels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, nog de beste wensen voor 2013! Mooie wensen heb je opgeschreven, daar kan ik me bij aansluiten.
    Ik vind dat je weer een leuke give-away hebt, daar wil ik ook graag aan meedoen!
    Ik zal je nog een mailtje sturen.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee van die postzegels! En wat een hartverwarmende wensen voor 2013. :-) Ik zou ook wensen dat het leven wat losser kon geleefd worden, maar we worden gewoon al te vaak omringd door verplichtingen en verwachtingen...

    BeantwoordenVerwijderen