donderdag 13 december 2012

Opgeruimd staat netjes (Give Away)!

a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a

a
a
a
a
a
a
a
a
a


a

Als ik de folders die mijn brievenbus in glijden moet geloven, is het de bedoeling dat ik mijzelf aan het eind van het jaar allerlei dingen kado doe of aan mijn geliefden kado vraag.
Mooi niet.
Ik doe daar niet aan mee.
Bovendien zou ik werkelijk niet weten wat ik zou willen hebben.
Ik heb alles al.
Ik heb zelfs veel te veel spullen!
Echt, dat wil je niet weten, wat hier in Huize Pardoes allemaal op zolder staat ...
Dus ruim ik op en geef ik weg!
Deze week is dat een heel leuk boekje met haakpatronen.
Ooit gekocht omdat ik zo nodig wilde kunnen haken.
Ik leerde mezelf bloemetjes en hartjes haken via Joe-Tjoep.
En ik vroeg vorig jaar hele mooie haaknaalden aan de Sint.
Omdat ik toen vond dat ik die echt nodig had.
Ik had heus wel haaknaalden, maar niet van die mooie met Easy Grip.
En het moet gezegd: ze haken fantastisch!
Ik haakte het ene bloemetje na de andere en maakte daar dan haarspeldjes van.
Zo leuk!
Maar ... mijn vingers begonnen te protesteren.
"Stop met dat haken!", riepen ze, en ook nog: "Wees niet zo eigenwijs, je hoeft toch niet alles te kunnen!"
Tja ... ze hebben wel gelijk, die vingers.
Ik hoef niet alles te kunnen.
Bovendien: ik kan nu haken, al is het twee patroontjes.
Ik weet wat een losse is, een vaste en een stokje.
Dat is Genoeg!

Wil je meedoen met de Give Away, laat dan een reactie achter.
Maandag 17 december a.s. trek ik een winnaar.

De haakkatoen die je onder het boekje ziet, stond te koop op Marktplaats en is inmiddels verkocht. Het heeft 15 euro opgeleverd voor Ethiopie!

5 opmerkingen:

  1. Ik ben pas begonnen met haken... ik wil je bolletjes haakkatoen wel overkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, haken... dat is lang geleden. Was in het eerste middelbaar (ben van Belgiƫ) begonnen met een zakje te haken voor mijn blokfluit. Toen was ik 13. Op mijn 18e is het eindelijk afgeraakt. Niet omdat ik het niet leuk vond, maar dat heb je voor met 1001 hobby's! Misschien het moment om er eens terug werk van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik waag een kansje...
    Ik haak (nog) niet maar mijn dochter van 12 wel en die wordt heel blij van dit boekje denk ik;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat leuk!! Zag dat je elke week VAB december een give away hebt! Ik doe mee!!

    Groetjes Judith

    Neem je ook is een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen