zondag 9 december 2012

Onder de wol!

Het hele jaar door snij ik van restjes stof vierkantjes van 15 x 15 cm voor de dekens die ik maak voor Ethiopie. Daar heb ik al eens een paar berichten aan gewijd. Pas is er weer een flinke stapel dekens in Addis Abeba afgeleverd en krijg ik even rust van mezelf. In de kerstvakantie ga ik weer met nieuwe dekens aan de slag.

Omdat ik in korte tijd nogal wat poppendekentjes had verkocht, besloot ik er een paar bij te maken van de Ethiopie-vierkantjes.
Ik sneed ze eerst kleiner tot 7,5 x 7,5 cm (sinds ik het rolmes voor stof ontdekte, knip ik bijna nooit meer stof!).
Het was zo leuk om te doen!

Ik maakte twee dekentjes en een slaapzak en kreeg bij het maken ervan ontzettend veel zin in een winterslaap!

De dekentjes staan in mijn winkeltje.
Tot en met zondag 16 december betaal ik de verzendkosten als je een dekentje bestelt!

1 opmerking: