maandag 17 december 2012

Paulus de Boskabouter (Give Away)!


Lapjes.
Ik heb er zo ontzettend veel!
Mijn lapjeskast puilt uit.
Lapjes in allerlei kleuren, bijna allemaal gekocht bij de Kringloop of gekregen.
Zo veel lapjes!
Werkelijk waar, ik durf er niet eens een foto van te maken voor op mijn blog ...
Als ik die kast wil opruimen, heb ik eerst drie dagen nodig om moed te verzamelen.

Moed verzamelen deed ik afgelopen weekend, op een Kerstmarkt waar bijna niemand kwam, er van 10 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags steeds opnieuw dezelfde kerst CD werd gedraaid.
Na 17 keer Rudolf met zijn Rode Neus, de neiging kreeg om te gillen.
Maar dat deed ik natuurlijk niet.
In plaats daarvan verzamelde ik moed en ging heel beleefd vragen of men een andere CD wilde opzetten (nee) en of het dan alsjeblieft wat zachter mocht (ook niet).
Dus verzamelde ik opnieuw moed, om de marktduur uit te zitten.
Zoon, die met meneer Pardoes aan kwam waaien, stelde mij voor gewoon op te ruimen en naar huis te gaan.
Dan zou hij de auto even halen en alles inladen.
Dat klonk heel aantrekkelijk maar dat deed ik niet.
Ik bleef netjes tot 4 uur en heb nog nog nooit zo snel ingepakt toen het tijd was om op te ruimen.
Mijn mondhoeken krulden van plezier toen het eenmaal zover was!
Overigens bleef de CD tijdens het opruimen gewoon aanstaan en ben ik van pure opluchting dat ik weg kon, lekker mee gaan brullen.

Terug naar de kast met lapjes.
Ik kwam me daar toch iets leuks tegen: een oud stofje met allemaal plaatjes van Paulus de Boskabouter.
Geen idee meer dat het in mijn kast lag!
Ik wilde meteen aan de slag om er leuke dingen van te naaien.
Iets waar je potloden, pennen of je make-up spulletjes in kunt bewaren.
Juist ja, een etui!
Hoe die er precies uit komen te zien, is nog even een verrassing (welke je kunt winnen dus ook).

Wil je een etui van Paulus de Boskabouter winnen, laat dan een bericht achter.
Ook als je al eens eerder iets won, mag je gewoon opnieuw meedoen.
Maandag 24 december a.s. trek ik een winnaar!

Op mijn laatste Give Away had ik 5 reacties en dus liet ik opnieuw de dobbelsteen rollen, ik gooide 3.
Het derde bericht kwam van Pipowagen aan Zee: gefeliciteerd, jij wint het leuke haakboekje!
Mail je me even op info at studiopardoes punt nl om je adres door te geven?

Fijne week allemaal!


7 opmerkingen:

  1. Ooh wat leuk!
    Mijn lucky week!
    Ik mail je snel mijn adres;-)
    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar keek ik vroeger altijd naar, wat leuk dat je daar iets van gaat maken en gaat weggeven. Ik doe graag mee.

    Groeten van Miranda

    P.S. Past het oranje lapje stof dat ik je laatst stuurde nog wel in die volle kast? Ik weet een oplossing: gewoon een extra kast kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk, ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil je altijd helpen met die lapjes op te doen, hoor ;-)
    Ik was dol op Paulus, dus ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor paulus doe ik graag mee! Benieuwd welke etui je gaat maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Paulus super super ik wil graag meedoen voor mijn petemeisje. Gr. Sokkenlief

    BeantwoordenVerwijderen