maandag 3 december 2012

Give Away Time! - 2











e
e
e

e
e
e
e


e
e
e
e


Vanmorgen fietsten Zoon en ik naar zijn school.
Het was een prachtige rit: de zon kwam op en kleurde de hemel in tinten waar ik geen woorden voor kon vinden. Iedere vijf seconden zag het er weer anders uit. Ik riep van "Oh" en "Ah!" en en Zoon knikte mij toe. Wij begepen elkaar zonder woorden.

Nu giert de wind om het huis en sneeuwt het!
Het blijft gelukkig niet liggen. Ik vind sneeuw prachtig als ik nergens heen hoef. In de kerstvakantie ofzo, als de boodschappen in huis voldoende zijn voor minstens een week. Dan ga ik met plezier wandelen op de dijk, langs de IJssel die vlak achter ons huis stroomt. Ik hoef niet op wintersport, thuis is genoeg moois te zien.

Nu de Donkere Dagen van December zijn aangebroken en de Zon zich niet elke dag laat zien, vond ik het tijd voor een Zonnige Give Away!
Ik geef deze week twee setjes weg met daarin:
- een pakje enveloppen gemaakt van oude atlasbladen
- een heel zonnig hangertje om aan je rits-etui-sleutelbos-ketting te hangen
De enveloppen kun je zelf houden of gebruiken om iemand post te sturen en zo een zonnetje op iemands mat te bezorgen. Er zitten stickers bij waar je het adres op kunt schrijven. Voor de postzegel moet je zelf zorgen.
De zonnige hangertjes vlogen trouwens weg, afgelopen zaterdag op de oergezellige Adventmarkt! Er was zelfs iemand die er 10 kocht om kado te doen.
[Ze staan niet in de shop, mocht je interesse hebben dan kan ik een foto mailen waar alle hangertjes op staan zodat je uit kunt zoeken welke je wilt. Ze kosten 1,50 per stuk, twee voor 2,50.]

Als je mee wilt doen met de Give Away, laat dan een reactie achter.
Vrijdag 7 december rond de middag maak ik de twee winnaars bekend.
Fijne week!

6 opmerkingen:

  1. Hoi, wat een leuke give-away!
    Daar wil ik graag aan meedoen.
    Als het lukt plaats ik het nog even op mijn eigen blog, littleredhome.blogspot.com.
    Ook altijd fijn dat je leuke verkoop hebt op een markt, ik ga het zaterdag eens proberen op een kerstmarkt (buiten...).
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke hangertjes! Begrijp best dat die vrouw er 10 kocht, superleuk en vrolijk! Ik doe graag mee! liefs jess

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dát is leuk! Ik doe graag mee met je give away! (dat rijmt, ik ben helemaal in de Sintmood) groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk doe ik mee met deze leuke give away. Heb net je shop bekeken, jij maakt leuke dingen, de (kinder)kettingenzijn super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja ik doe graag mee!!! Ik kan geloven dat die hangers zo goed gingen!!! super mooi!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen