maandag 24 december 2012

Bijna Kerstmis ...


Het is maandag en zoals beloofd maak ik de winnaar bekend van het Paulus de Boskabouter etui. Er deden zes mensen mee.
Judith, gefeliciteerd! Ik trok jouw naam uit een bakje met briefjes.
Mail je mij je adres even op info at studiopardoes punt nl, dan stuur ik je het etui toe.
Het ligt al klaar en als Judith het heeft ontvangen, zal ik er een foto van op mijn blog zetten.
Alle andere Paulus de Boskabouter etuis komen nog deze week ik mijn winkeltje te staan, wordt vervolgd!

Mijn allerlaatste Give Away van 2012 start op maandag 31 december. Nog even geduld ...

Ik ga eerst fijn wat tijd met mijn gezin doorbrengen en Kerst vieren.
Fijne Kerstdagen allemaal en tot daarna!

[Het plaatje hiernaast is een eigen tekening die ik een paar jaar geleden maakte.]

2 opmerkingen: