vrijdag 30 november 2012

Zwanentas

Dit borduurwerk is zo mooi, daar moest ik iets van maken!
Het werd deze tas en ik kon er maar moeilijk afstand van doen. Daarom heeft de tas eerst een paar weken in mijn werkkamer gehangen. Morgen gaat ze mee naar de markt en hoop ik dat er iemand heel blij mee zal zijn!

Wie ook vast bij zullen zijn, zijn de winnaressen van mijn allereerste Give Ayay:
Punky Wunky en Judith!
Gefeliciteerd!
Sturen jullie mij een mailtje met jullie adres? En Punky Wunky, geef jij het nummer van je favoriete notitieboekje nog even door?
[Graag mailen aan info at studiopardoes punt nl]

Morgen gaat mijn webshop een dagje dicht omdat ik dat op de Adventmarkt van Vrijeschool De IJssel in Zutphen sta.
Bestellen kan weer vanaf zondag 2 december. Natuurlijk doe ik mijn uiterste best je bestelling snel te versturen zodat de Sint zijn kadootjes op tijd in huis heeft!

A.s. maandag is er weer een Give Away!

4 opmerkingen:

  1. It's me! Wat leuk! Ik ga je mailen. Goede markt morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mevrouw Pardoes, wat een leuke dingen maak je. Ik ga je volgen en kom maandag zeker kijken. Veel plezier op de markt en goede verkopen!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas dat ik niet gewonnen heb! Veel succes met de markt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeah ik heb gewonnen!!!. Ik ga je zo mailen. Ik hoop dat je goede zaken op de markt heb gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen