maandag 19 november 2012

Pardoes een kadootje!

Zaterdag kwam Sinterklaas in ons land en hoewel mijn mannen daar niet meer in geloven, blijft het voor mij nog altijd een Magisch Moment. De tijd van weggeven, verrassen en elkaar een beetje plagen!
Natuurlijk hebben we onze schoen gezet en zijn we (dank U Sinterklaasje!) verwend met lekkers.

Vandaag start er een Give Away bij Knoopjes waarin  ik iets weggeef van mijn maaksels.
Je kunt dit leuke mobiel hoesje winnen dus ga er even langs en laat een reactie achter. Wie weet stuur ik het hoesje dan volgende week wel naar jou! Er wordt eerlijk geloot, iedereen heeft evenveel kans.

Win je niks, dan kun je natuurlijk altijd zelf een hoesje bestellen, er zijn nog veel meer leuke te koop in mijn winkeltje!

Volgende week maandag en die maandag daarop zal ik op mijn eigen weblog voor Sint spelen en geef ik opnieuw iets weg. Wat, dat is nog een verrassing!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen