maandag 26 november 2012

Give Away Time! - 1

Deze week maak je kans op een notitieboekje naar keuze uit de collectie in mijn winkeltje.
Wat je daarvoor moet doen?
Laat een reactie achter en zet erbij welk boekje jij graag zou winnen!
Vrijdag 30 november rond koffietijd (bij mij om half 11) maak ik bekend welke twee gelukkigen een boekje krijgen opgestuurd.
Volgende week maandag 3 december geef ik opnieuw iets weg dus hou mijn blog in de gaten.
Iedereen maakt evenveel kans!
Als je als "anoniem" reageert, zet dan wel even je naam erbij!

Vandaag wordt ook de winnaar bekend gemaakt van de Give Away bij Knoopjes! Ik ben benieuwd wie ik het mooie mobiel hoesje op mag sturen ...

5 opmerkingen:

  1. Oh ik ben de eertse. Wat een mooie boekjes geef je weg. Daar wil ik wel 1 van winnen. Kijk deze week ook bij mij op mijn blog, want ik ben ook in de weggeef mood. Je maakt mooie spulletejs zeg. ik ga je volgen:)
    fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat goed! Giveaways zijn zo leuk om te doen! Zodra de winnares mailt, mail ik jou de gegevens door!
    Fijne nieuwe week!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig! Ik zou graag numer 13 of 35 willen winnen.

    Fijne week! Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Ik heb ze allemaal goed bekeken (wat zijn ze leuk!). En als ik moet kiezen... dan ga ik voor nr. 50 of 59 of 68. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een popperige notitieblokjes! Moeilijke keus, maar dan ga ik voor 59 of 67! liefs

    BeantwoordenVerwijderen