donderdag 8 november 2012

Hallo meneer de Uil!

Dit is zo'n project dat al maanden op mijn werktafel lag: een uilentas! Het borduurwerk vond ik op een Overijsselse rommelmarkt in de zomervakantie van 2011. In die vakantie kocht ik zelfs twee van deze borduurwerken, in een net iets ander kleurschema. Eenmaal gewassen en gedroogd, lagen de uilen te wachten op een bestemming.
Ik begon ik aan de tas als kadootje voor mijn moeder. de tas werd al gauw zo groot, dat ik besloot een andere voor haar te maken en legde deze opzij. Nu heb ik de voering erin gezet, de handvatten eraan gemaakt en is de tas opeens klaar. De tas hangt nu in mijn werkkamer, wachtend op een nieuwe eigenaar. Er kan heel veel in en het is een sterke tas! Naast het borduurwerk heb ik meubelstalen gebruikt. De binnenkant is in zand/mosterdkleur. De hengels kunnen ook over je schouder.
Interesse? De tas staat in mijn winkeltje onder het kopje tassen!

[de tas is inmiddels verkocht]

1 opmerking:

  1. Prachtige tas! Het grijsblauw kleurt ook zo mooi bij de uil!

    BeantwoordenVerwijderen