maandag 27 augustus 2012

Wederom wame dekentjes!

Er ligt een grote stapel warme dekentjes klaar om af te reizen naar Ethiopie. De kinderen in Addis Abeba zullen er lekker warm onder liggen! Vaak wordt gedacht dat het in Ethiopie altijd warm is, dat is niet zo! Het is er nu winter en 's nachts daalt de temperatuur er met gemak naar net boven het vriespunt, zeker in de bergen!
Er zijn weer veel lieve mensen die stof of voering hebben geschonken: dank jullie wel! Ik hoop gauw te horen wanneer en met wie de dekentjes mee mogen reizen naar het prachtige Afrikaanse geboorteland van mijn zoons.
Heb je katoenen lapjes over? Mail me gerust, ik kan heel veel stof gebruiken! Ook fleece dekentjes en katoenen kinderdekens zijn heel welkom voor de voering van de dekentjes! De maat maakt niet uit en een vlekje is echt geen bezwaar!
(Je kunt mailen naar info at studiopardoes punt nl)

1 opmerking:

  1. Ik zie al die kleine koppies al voor me onder deze kleurige dekentjes...mooi initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen