dinsdag 14 februari 2012

Puik Pakje Posten

Hij is 12 geworden, de jongste zoon van mijn vriendin Inge (ga eens op haar website kijken, ze maakt de prachtigste schilderen, beschildert stenen en schrijft boeken). En tja, wat geef je een 12 jarige als je zoals ik graag zelf iets maakt om kado te geven? Vorig jaar was het een etui, dit jaar maakte ik een sleutelhanger van leer. Zijn voorletter sneed ik uit het leer en ik naaide de kleuren van de vlag van zijn geboorteland op de achtergrond. Want dat hij daar in het Verre Afrika geboren is, is iets waar hij trots op is (net zoals mijn zoons trouwens, die komen uit hetzelfde land)!
De sleutelhanger ging op de post naar Noord-Holland, samen met een kaartje van een wolf. De jarige houdt van wilde beesten en da's heel begrijpelijk als je uit Afrika komt!

1 opmerking:

  1. Het pakje is goed ontvangen en de letter A hangt vrolijk aan zijn rasta-broekriem! Nogmaals dank van moeder en zoon!

    BeantwoordenVerwijderen