dinsdag 28 februari 2012

Nog een jarige!

Het regent jarigen in onze buurt dus kroop ik blij (weer) achter de naaimachine. Ik kan zo genieten van mijn kast vol restjes en rommeltjes waar ik in kan zoeken en graven tot ik het juiste materiaal gevonden heb om iets te maken.
De sleutelhanger voor Tim is gemaakt van een leerstaal, een stuk dikke rode wolvilt en een ronde sleutelring die overbleef na het slopen van een tas.
Leer naaien is altijd een uitdaging! Het gaat snel scheef en als ik het eerst lijm, wil de naald er niet lekker doorheen. Ook dit keer is het weer goed gelukt. Ik hing een klein fel schijnend zaklampje aan de sleutelhanger en inmiddels is jongste met de ingepakte sleutelhanger naar het feestje. "Ga ik dat geven?" vroeg hij een beetje bezorgd. Toen oudste hem verzekerde dat het echt een cool kado was, wilde hij het wel meenemen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen