zaterdag 25 februari 2012

Moeders liefste wens!

Vorig jaar maakte ik een naam-en-voetballer-kussen voor een vriendje van mijn jongste. 't Viel nogal in de smaak bij de jarige! Ik maakte er ook een voor mijn neefje, eveneens voetbalfan.
Erg leuk om te maken!
De moeder van een ander vriendje had gehoopt dat ik voor haar zoon ook een kussen zou maken toen hij jarig was. Op dat moment was er ander speelgoed helemaal hot en kon mijn jongste volgens eigen zeggen echt niet met een kussen aankomen zetten op een feestje ("Alsjeblieft mam, geen zelfgemaakt kadootje, straks denken ze nog dat we arm zijn ofzo! Ik wil gewoon iets in de winkel kopen"). Dus werd er iets gekocht. Een paar maanden later vertrouwde de moeder van de jarige mij haar wens toe ... dat ben ik natuurlijk niet vergeten!
Dus lieve Maria, je wens wordt vervuld en hopelijk vindt Douwe 't ook een leuk kado!
Fijne verjaardag!

PS: De kussens zijn ook te bestellen. Mail me gerust als je er iets over wilt weten of vragen!

1 opmerking:

  1. De moeder van Douwe mailde mij dit:
    Wat een prachtig kussen!!!!! Zowel moeder als zoon zijn ervan in de ban! Wat heb je dat toch mooi gemaakt! Zo prachtig afgewerkt ook… oef!
    Zeg maar tegen je jongste dat het juist superhip is als je iets geeft wat iemand zelf heeft gemaakt! En dat Douwe er heeel blij mee is.
    Toen hij naar bed ging gisteravond nam hij hem mee naar boven en ging erop (!) slapen. Hij slaapt nooit op een kussen nl. Het ligt dus nu bij hem in bed. En dat is een groot compliment!

    BeantwoordenVerwijderen