maandag 6 februari 2012

Een Eigen Plekkie

Terwijl wij hier glijdend en schaatsend het weekend beleefden, werden er in het verre warme Addis Ababa vier kinderen die eerst op straat leefden, liefdevol opgevangen in een ECHT HUIS. En op hun bedden liggen dekentjes die schoonmamma en ik maakten. Mijn lieve vriendin Dianne heeft ervoor gezorgd dat deze dekentjes bij hen terecht kwamen. Zij heeft geholpen dit project op poten te zetten en nu draait het.
Kom bij mij dus niet aan met verhalen over druppels op een gloeiende plaat ... je ziet hier met eigen ogen dat inzet, doorzettingsvermogen, geloof, vertrouwen en liefde het verschil kunnen maken. Dus ook een druppel kan zeer voedend zijn!

Leuk trouwens om te merken dat ik steeds meer lezers heb, welkom allemaal en bedankt voor jullie leuke reacties bij mijn blogs! Mochten jullie ook iets voor Ethiopie willen doen: in mijn webwinkel zijn leuke spulletjes te koop waarvan 10% van de opbrengst naar projecten in Ethiopie gaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen